onsdag 26 oktober 2011

32 dagar kvar.


Bara 32 fjuttiga dagar kvar till de äntligen är 1 advent och man får plocka fram gosens fina paketkalender som funnits med sen han var två =) Förra året såg den ut så här och de är alltid lika roligt att se hans min när han kommer upp på morgonen 1 dec och sen att de hänger där igen =)
Den här har jag gjort själv och den har ju som sagt hängt med ett tag nu men i år tror jag att de blir en ny från panduro.
En tomt i tyg från panduro som är 1,65 cm lång kommer nog pryda gosens vägg i år =)
De är alltid lite svårt att hitta på roliga saker att stoppa i paketen och framförallt när de är en kille. Till en liten tjej finns ju miljarder små prylar men men den som söker finner =)
Brukar bara stoppa godis i paketen på lördagar och en film på söndagar så de är ju resten av veckan som kan bli lite trixit men de ska nog lösa sig som alla andra år..

Å jag längtar så jag dör till dec och man får börja mysa och pynta. Pepparkakshus är ju ett måste och de tycker gosen också =)
Så här fint var vårat hus för två år sen =)
Gosen tycker de är så mysigt att dekorera huset och sen de bästa av allt när man får pudra florsocker över så de snöar =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar