tisdag 15 november 2011

De börjar lacka mot jul...






Min älskade gospojke på julafton för två år sen hemma hos farmor.
De var inge snö de året och gosen väntade och väntade men de kom aldrig nått, tror att han fick se några flingor flyga utanför fönstret vid lunch men de var bara de.. Men han var lika lycklig för de =)
Eftersom julen i år är på en lördag och de är pappavecka just då =( så har jag och Hampus kommit på att vi delar på dagen så jag har honom till lördag em och sen får han vara med pappa. Sen har ju Hampus snöjour så de kan ju hända att gosen får vara med mamma hela vintern varje dag =)

Julklappar..
Ja jag har naturligtvis börjat men klar är jag inte och de blir ju som vanligt galet mycke paket till gosen =) jag fattar inte...
I år ska han få:
smurflakan
smurfkläder om de finns hans stl =)
Jordglob med belysning i
Pysselsaker
Spel & Filmer
Cars 2 leksaker
Lego
Madrass att åka på i vinter =)
Ja sen har jag inte kommit längre =) men de rullar på som vanligt och snart är de 1 advent och julgardinerna och stjärnorna åker upp =)
Ska bli så mysigt att få pynta huset i Söderby i år.
Julpussar på er...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar